Máme za sebou dva pracovní týdny v režimu karantény.

Poměrně krátké období, ale stala se spousta věcí, které budou mít vliv na naše životy zřejmě dlouhodobě.

Vše se zpomalilo, hysterie snad již opadá a lidé se zklidňují. Situaci nijak nezlehčujme, buďme zodpovědní a ohleduplní vůči sobě navzájem. Mějme respekt, ale ne strach. Někteří si možná chvíli odpočinuli, jiní se snaží se přizpůsobit a někteří stále neví co dál. Jak se říká „všechno zlé, je k něčemu dobré“. Berme současnou situaci jako příležitost, otevírají se nám nové možnosti, tak je chyťme za pačesy a využijme šance posunout se dál.

Co se za tu dobu odehrálo v Adomusu? Prodali a pronajali jsme byty i domy, které zároveň budeme předávat. Další přidáváme do nabídky a připravujeme podklady a marketingové materiály. Máme dobré výsledky. Proč a jak jsme to zvládli? S našimi tipaři, klienty i obchodními partnery udržujeme dlouhodobé a troufáme si říct nadstandardní a přátelské vztahy. Vybudovali jsme si vzájemnou důvěru. Děkujeme! K situaci jsme se nepostavili pasivně a s našimi klienty jsme nadále v kontaktu. Řešíme jejich aktuální starosti ať už s prodejem, pronájmem, nákupem, financováním apod. a velmi rychle se přizpůsobujeme aktuální situaci. U nás se stávají nadstandardní služby standardem, proto jsme schopni na potřeby klientů i současnou situaci rychle reagovat a přizpůsobit se.

Těch změn, o kterých hovoříme, se muselo stát mnoho a během krátké chvíle. Ale krizové situace si žádají mimořádná řešení. Tou zásadní změnou, se kterou jsme se museli potýkat, je absolutní omezení fyzického kontaktu prakticky se všemi. Tzn. co šlo, přesouváme do on-line prostředí a je-li už osobní setkání opravdu nutné, dbáme na bezpečnost a hygienu (roušky, rukavice, desinfekce, odstupy…). Na video prohlídky, virtuální prohlídky, kvalitní fotodokumentaci, 2D/3D plánky, kvalitní popisy, kompletní podklady k zakázkám apod. jsme kladli vysoký důraz vždy. V tuto chvíli to však získává zcela jiný rozměr. Více jsme začali používat on-line nástroje pro on-line schůzky s klienty, školení makléřů, porady, meetingy, pohovory s uchazeči apod.

Denně řešíme potřeby klientů, jejich dotazy, problémy, životní situace a jsme Vám k dispozici i nadále. Hledáme a nacházíme cesty, jak s Vámi být ve spojení a pomoci Vám. Jaký dopad a jaké ztráty nám koronavirus přinese ještě nevíme. Trh zřejmě projde přetřesem, ale nebojte, my jsme na to připraveni a budeme s tím s veškerou péčí pracovat. Zvažujete-li nákup, prodej, financování, pronájem… musíte-li se přestěhovat, přepojistit, najít si nové bydlení. Nebo Vás jen zajímá náš názor či doporučení, jak byste se měli v dnešních tržních podmínkách pohybovat a jak se bude realitní trh za současné situace dále vyvíjet? Nebo také víte o někom, komu bychom mohli s jeho situací pomoc. Obraťte se na nás. Rádi se Vám budeme věnovat.

Sdílet

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

Další články

Praha

Koronavirus | COVID-19

Tak to nejdůležitější zařízeno, posunuto, odloženo. Klienti obvoláni, informováni, zajištěni. A tedy, milí klienti a kolegové, děkuji za selský rozum, zodpovědnost a prevenci, se kterou

Co je to list vlastnictví?

Co je list vlastnictví a jak a kde jej získat?

Jedná se o veřejnou listinu obsahující soupis nemovitostí, ke kterým k danému datu, v dané okrese, obci a katastrálním území náleží vlastnické právo konkrétnímu vlastníku, vlastníkům či jiným oprávněným.