Microsite, minisite, weblet?

Website, microsite
Jedná se o názvy webových stránek, které fungují spíše jako menší, specializované weby, které doplňují hlavní a rozsáhlejší webové prezentace.

Jedná se tedy o marketingový nástroj na vlastní URL adrese či doméně. Pro účely realitního marketingu se jedná o velmi vhodný a efektivní prostředek pro prezentaci konkrétních nemovitostí či projektu.

Proč jsou tyto stránky vhodné a co obsahují?

Cílem je uvést co více detailních a unikátních informací, než může být z pravidla uváděno ve standardní webové prezentaci nebo mnohem více, než umožňují internetové portály s nabídkou nemovitostí. Velkou výhodou je také možnost volby vzhledu a vytvoření individuálního obsahu, dle specifikace nemovitosti a potřeb klienta. Moderní je mít na hlavní stránce hezkou fotografii vystihující nemovitost. Důležitý je také popis. Nemělo by jít jen o výčet technických parametrů, ale zájemce krom holých faktů osloví určitě i historie domu či bytu, potenciál, informace o okolí apod. Určitě nesmí chybět údaj o ceně, fotogalerie, umístění nemovitosti na mapě a trendem dnešní doby jsou videa a videoprohlídky nemovitostí. No a samozřejmě, na závěr se hodí přidat kontakty, aby v případě zájmu bylo jednoduché propojení.

Díky těmto možnostem poskytují stránky velkou přidanou hodnotu prodávajícím i kupujícím.

Pro představu uvádím několik microsite, které jsme pro naše klienty realizovali:

Prodej rodinného domu 4+kk se zahradou, Zátopkova, Zeleneč: www.prodejdomuzelenec.cz

Máte-li zájem o zpracování profesionální prezentace, respektive prodej či pronájem Vaší nemovitosti v Praze či Středočeském kraji, obraťte se na mne, rád se Vám budu věnovat.

Sdílet

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

Další články

Pozitivních zpráv není nikdy dost

Pozitivních zpráv není nikdy dost. Proto si i my v Adomus – reality a finance jinak dovolíme sdílet několik pozitivních informací, které se týkají Vás,

Případová studie – Popovice

Při prodeji nemovitostí majitelé často řeší, zda se do toho pustit jako „samoprodejci“ nebo zakázku svěřit profesionálnímu realitnímu makléři. Druhá varianta je určitě správně. Proč?

Chcete být úspěšný realitní makléř?

  Chcete být úspěšný realitní makléř? Pojďme na tom společně pracovat! Já určitě nemám největší realitní kancelář a asi ani neprodávám nejvíce realit na světě.