Microsite, minisite, weblet?

Website, microsite
Jedná se o názvy webových stránek, které fungují spíše jako menší, specializované weby, které doplňují hlavní a rozsáhlejší webové prezentace.

Jedná se tedy o marketingový nástroj na vlastní URL adrese či doméně. Pro účely realitního marketingu se jedná o velmi vhodný a efektivní prostředek pro prezentaci konkrétních nemovitostí či projektu.

Proč jsou tyto stránky vhodné a co obsahují?

Cílem je uvést co více detailních a unikátních informací, než může být z pravidla uváděno ve standardní webové prezentaci nebo mnohem více, než umožňují internetové portály s nabídkou nemovitostí. Velkou výhodou je také možnost volby vzhledu a vytvoření individuálního obsahu, dle specifikace nemovitosti a potřeb klienta. Moderní je mít na hlavní stránce hezkou fotografii vystihující nemovitost. Důležitý je také popis. Nemělo by jít jen o výčet technických parametrů, ale zájemce krom holých faktů osloví určitě i historie domu či bytu, potenciál, informace o okolí apod. Určitě nesmí chybět údaj o ceně, fotogalerie, umístění nemovitosti na mapě a trendem dnešní doby jsou videa a videoprohlídky nemovitostí. No a samozřejmě, na závěr se hodí přidat kontakty, aby v případě zájmu bylo jednoduché propojení.

Díky těmto možnostem poskytují stránky velkou přidanou hodnotu prodávajícím i kupujícím.

Pro představu uvádím několik microsite, které jsme pro naše klienty realizovali:

Prodej rodinného domu 4+kk se zahradou, Zátopkova, Zeleneč: www.prodejdomuzelenec.cz

Máte-li zájem o zpracování profesionální prezentace, respektive prodej či pronájem Vaší nemovitosti v Praze či Středočeském kraji, obraťte se na mne, rád se Vám budu věnovat.

Sdílet

Další články

Pozitivních zpráv není nikdy dost

Pozitivních zpráv není nikdy dost. Proto si i my v Adomus – reality a finance jinak dovolíme sdílet několik pozitivních informací, které se týkají Vás,

Případová studie – Popovice

Při prodeji nemovitostí majitelé často řeší, zda se do toho pustit jako „samoprodejci“ nebo zakázku svěřit profesionálnímu realitnímu makléři. Druhá varianta je určitě správně. Proč?