Sdílet:
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on print

Prodej velkého rodinného domu se zahradou, Šumavská 503, Horní brána, Český Krumlov

Šumavská 503, Český Krumlov
6.900.000Kč
vč. provize a právního servisu

Popis

Exklusivně nabízíme k prodeji velký rodinný dům se zahradou, který je díky velmi lukrativní lokalitě vhodný k rekonstrukci také např. na penzion či dům s apartmány. V přízemí a 1NP jsou dvě samostatné bytové jednotky (103 a 120m2) o dispozici 4+1 a 5+1 s příslušenstvím. Sklep lze využít jako sklad, tělocvičnu apod., nebo předělat pro zázemí provozu. V podkroví je také dostatek místa na další bytovou jednotku, apartmán či pokoje pro hosty.

Dům se nachází v klidné části Českého Krumlova – Horní Brána a stojí na mírně svažitém pozemku se zahradou (793m2), která nabízí dostatek místa pro posezení, relax či další využití. Ze zahrady i balkonu, které jsou orientované západním směrem, je nádherný výhled na krumlovský zámek, centrum města i krásnou okolní krajinu např. včetně Hornobranského rybníku.

V současné situaci zřejmě nelze očekávat vlnu zahraničních turistů, ale naopak lze očekávat, že Český Krumlov jako turistické a kulturní centrum jižních přiláká spoustu českých návštěvníků a dalších ubytovacích kapacit bude potřeba. Proto se zde nákup, rekonstrukce a provoz podobného zařízení přímo nabízí.

V případě dotazů nebo zájmu o prohlídku mě kontaktujte, rád se Vám budu věnovat.

Lokalita

  • Šumavská 503, Český Krumlov

Parametry

Typ budovy
cihlová
Typ objektu
patrový
Stav budovy
dobrý
Typ zařízení
hotel
Poloha objektu
řadový
Umístění objektu
centrum obce
Typ komunikace
asfaltová
Topení
lokální - plynové
Voda
zdroj pro celý objekt
Odpad
kanalizace
Plyn
individuální

Náhled plánů

Reference

Karel, Praha, reference
Karel
38 let | Praha

Pan Matouš Kozumplík je člověk, který rozhodně ví, co v životě chce.
Když se rozhodl podnikat na realitním trhu České republiky, uvědomil si to nejzásadnější, a to, že zisk z realitního podnikání nemůže být nikdy na 1. místě. Proto neřeší jednorázové obchody, jako např. potkat zákazníka, „dostat“ z něho co největší provizi a pak hledat dalšího zákazníka a neustále opakovat tento koloběh, který má zažitý většina realitních kanceláří v ČR. Velice dobře si uvědomuje to, že důvěru zákazníka je nutné si nejdříve zasloužit a odpracovat.
Proto mu dávám jednoznačně zelenou!