S kým spolupracovat a proč si vybrat Adomus?

S kým spolupracovat a proč si vybrat Adomus?
Často slýchávám otázku, proč jsem si vybral práci realitního makléře?

Co mě na této práci baví? Proč mě naplňuje? Proč bych neměnil?

Od roku 2010 jsem pracoval pro významné realitních portály na českém trhu. Měl jsem tak možnost seznámit se se všemi realitními kancelářemi na trhu, jejich koncepty, vizemi a v neposlední řadě i lidmi z vedení i samotnými makléři.

Vždy mě práce v realitách lákala. Nechtěl jsem být ale jedním z mnoha makléřů, kterým jde primárně o jednorázové peníze a již méně nebo vůbec jim záleželo na klientech. Samozřejmě, vše je o lidech a dnes znám spoustu makléřů, kteří dělají svoji práci výborně.

Když jsem zvažoval, jak začít, přicházelo v úvahu několik variant. Všechny jsem je vzhledem ke své analytické povaze dobře zvažoval. Po setkání se zástupci většiny franchizingových a pobočkových kanceláří v ČR se mi jevilo coby nejefektivnější řešení vytvoření vlastní firmy, brandu i kanceláře a začít ji budovat „od píky“. Měl jsem již připravenou vizi, cíle, koncept i strategii… Pak jsem ale na základě osobní vazby oslovil Adomus a krátce na to jsme se setkali.

Jednání probíhalo neformálně, bez vychloubání, planých slibů a stavění vzdušných zámky. Nikdo mě nepřesvědčoval o tom, jak dělají reality lépe, ani se mi nesnažil předložit „lepší“ konkurenční nabídku. O tom to vůbec nebylo. Právě naopak. Narovinu jsme se pobavili o realitním businessu, o tom, jak to v Adomusu reálně chodí, jaké jsou vize a cíle společnosti a jak přistupují k trhu, konkurenci i klientům.

Moje vize a strategie úspěchu v realitní branži je založena na kvalitní službě jak pro klienty, tak skvělém servisu pro makléře. Což pro mě znamená seriózní obchodní partnerství, využití selského rozumu a empatický přístup ke všem zúčastněným. Tento „win-win“ přístup zajistí klientům nadstandardní služby a oboustranně otevřenou komunikaci, makléřům za kvalitně odvedenou práci náleží férová odměna.

V Adomusu si často připomínáme motto „reality se dají dělat buď pořádně, nebo vůbec“, proto je pro nás velmi důležité budovat jméno jednotlivých makléřů, kteří chápu význam a důležitost jejich role při prodeji nemovitosti, ale i budování značky kanceláře, která celý obchod zašťiťuje. Díky tomuto přístupu se nám daří vytvářet dlouhodobé vztahy s klienty, kteří nás doporučují dále. Což pro nás vlastně znamená dlouhodobé rozšiřování počtu klientů, a tedy i systémové navyšování příjmů všech zúčastněných.

Pro makléře je v Adomusu super to, že se každý může zapojit dle svých silných stránek a individuálních schopností. Leadership je založený na demokratickém vedení ambiciózních jednotlivců, kteří chápou význam a důležitost osobního a kariérního rozvoje a potřeby se neustále vzdělávat a zdokonalovat. A díky těmto lidem má Adomus obrovský potenciál do budoucna.

Neprodáváme nejvíce realit na světě, ani nejsme největší realitní sítí (zatím), ale přesně to nejsou ty důvody, proč by se na Adomus měli klienti s důvěrou obracet a makléři spojit své jméno s naší značkou.

Hodnoty, postoj, systém, kvalita a potenciál jsou důvody, proč jsem se rozhodl pro Adomus.

Sdílet

Další články

Pozitivních zpráv není nikdy dost

Pozitivních zpráv není nikdy dost. Proto si i my v Adomus – reality a finance jinak dovolíme sdílet několik pozitivních informací, které se týkají Vás,

Případová studie – Popovice

Při prodeji nemovitostí majitelé často řeší, zda se do toho pustit jako „samoprodejci“ nebo zakázku svěřit profesionálnímu realitnímu makléři. Druhá varianta je určitě správně. Proč?